Mitt pepparkakshus

Gjorde ett pepparkakshus till julen, dock hade inte jag den här bloggen då så tänkte lägga upp det nu. Bättre sent än aldrig! :) Ni får acceptera att bilderna är fruktansvärt dåliga.




Så här såg pepparkakshuset ut just då jag hade limma ihop det med socker :)
Gjorde delarna från huset från grunden själv via en jätte enkel mall som jag hade köpt på ica. Vart mycket roligare att göra allt från grunden. För personligen tycker jag att dom färdiga pepparkakshusen man köper är så fruktansvärt fula.



Vart mest nöjd med dörren på huset och även istapparna :)



Hade satt snöflingor av strössel istället för non stop, rätt cool effekt


Dröm dött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0