Funderingar

Jag har funderar på varför recepten på vegetariskmat aldrig är tilltalande? Ofta då jag googlar efter vegetariskarecept tappar jag intresset. Jag är väldigt ny inom vegetariskmat men tycker det är fantastiskt gott, men då jag försöker vidga mina vyer hittar man recept typ på morottsbiffar. Vist det låter gott men vad äter man till och vad har man för sås osv... Någon mer som känner igen sig i det?

Ska försöka fixa recept på hela måltider så fler kan lätt och enkelt testa vegetariskmat. För det är verkligen helt fantastiskt gott :)

Då jag försöker fixa en vegetariskrätt tänker jag på att hitta ett bra protein. Sen bygger jag mig vidare typ vad jag vill ha för tillbehör, smak, konsistens. Brukar funka rätt bra för mig då jag kör på den typen :)

Någon som har bra recept på vegetariskmat? :) Själv har jag några jag brukar laga som jag har utformat själv, dock har jag dom i huvudet så har tyvärr inga bilder samt vad jag har i. Brukar få allt att falla på plats då jag står vid spisen och sen äter slutresultatet.


Ät & njut!  // matfia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0